سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bestsites

نظر

مولتی کالر از جمله رنگ هایی است که امروزه به وفور استفاده می شود و استفاده از آن علاوه بر داخل خانه در فروشگاه ها، هتل ها، مجموعه های پزشکی و غیره نیز بسیار پر کاربرد شده است. این رنگ از جمله رنگ های کاملا شیک و اسپرت است.

برای رنگ آمیزی به این شیوه اسپری های مخصوصی به کار گرفته می شود و نمی توان از غلطک و یا قلمو های معمولی استفاده کرد زیرا جای آن ها بر روی دیوار باقی می ماند. مورد بسیار حائز اهمیتی که در مورد این رنگ ها وجود دارد این است که با سرعت بسیار بالایی در مدت زمان کوتاه خشک می شود و هیچ گونه بوی نا مبطوعی را در محیط پخش نمی کند. برای نقاشی ساختمان و آگاهی از قیمت نقاشی ساختمان با هنرکده راد تماس بگیرید.

مزیت استفاده از مولتی کالر چیست؟

  1. قابلیت شستشو راحت: این نوع را به راحتی می توانید با آب و انواع مختلف مواد شوینده تمیز کنید زیرا که کاملا در مقابل رطوبت و مواد شوینده مقاوم است.
  2. بوی اذیت کننده ندارد: پس از مدت کوتاهی که از نقاشی ساختمان با مولتی کالر بگذرد، هیچ بویی از آن در محیط باقی نمی ماند.
  3. چسبندگی بالایی دارد: بر روی سطوح اجرایی دارای قابلیت چسبندگی بسیار بالایی است.
  4. خاصیت تزیینی دارد: طرح ها و رنگ های مختلفی دارد و دارای بافت ویژه ای است که کاملا می تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه تاثیر گذار باشد و برای هر سلیقه ای مناسب باشد.
  5. دارای خاصیت ضد آب است: این ویژگی ضد آب بودن سبب می شود که شوره، باکتری، میکروب و مانند این ها بر روی سطح ایجاد نشود.