سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bestsites

نظر

خرید انواع محصولات مرغداری و محیط های صنعتی.

نکات قابل توجه هنگام خرید کولر صنعتی

  • ظرفیتBTUs

به هنگام خرید کولر صنعتی باید ظرفیت را مد نظر داشته باشید که برای این منظور فرمول ها و معادله های ریاضی وجود دارد که باید بر اساس آن ها به محاسبه ظرفیت مورد نیاز در یک محیط بپردازید.


  • متصل شدن به اینترنت و اپلیکیشن های موبایل

اگر یک سیستم هوشمندی را تهیه کنید سبب می شود که به راحتی بدون آن که به دستگاه نزدیک باشید، آن را روشن و خاموش کنید و یا به تنظیم سرعت فن و درجه حرارت آن بپردازید که این کار ها را می توانید به سادگی از طریق گوشی موبایل خود انجام دهید.


  • سیستم های کنترل کننده صدا

برخی این دستگاه ها دارای Voice Control هستند، به طریقی که کاربر می تواند با تنظیم کردن صدای خود در آن، تنها با صدا به کنترل کردن وضعیت دستگاه مانند روشن و خاموش کردن آن بپردازد.


  • سیستمی جهت تصفیه هوا

ایجاد هوایی که سبب تنفس کردن ایمن تمامی پرسنل شود، امری ضروری می باشد بنابراین باید هوای خروجی را به خوبی بهبود بخشید.  فیلتر هایی که ضد باکتری هستند، یونیزر های هوا و پد های سلولزی از جمله مواردی هستند که در ورودی هوا به کولر، گرد و غبار را به خود جذب می کنند.

تفاوت هیتر مناسب با انواع نا مناسب آن

در برخی از انواع نا مناسب هیتر کابینتی مشاهده می شود که در حین کار کردن آن دودکش به شدت گرم می شود به صورتی که به هیچ عنوان قادر نخواهید بود به آن نزدیک شوید و آن را لمس کنید که این عامل حرارت دستگاه را بدون شک تلف می کند و انرژی را هدر می دهد که در نتیجه هزینه های زیادی را برای مصرف کننده به بار خواهد آورد.

بنابراین امروزه مصرف سوخت اقتصادی و داشتن راندمان بالای کاری به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان و مسائل می باشد که در صنعت های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تمامی افراد به دنبال جنسی می باشند که برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد. به این دلیل می باشد که استفاده از هیتر کابینتی مناسب مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و این انواع در مقایسه با دیگر سیستم های گرمایشی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

ویژگی های دستگاه هایی که برای انتقال دادن دان هستند

از جمله مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که در این سیستم انتقال دان به کار گرفته شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    انتقال دان به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و نیازی به نیروی انسانی نمی باشد.
2.    اثرات محیطی مانند گرما، سرما و رطوبت تاثیری بر روی این سیستم ندارد.
3.    رفت و آمد هایی که باید توسط نیروی انسانی انجام شود را به حداقل می رساند.
4.    استفاده از این دستگاه ها سبب می شود که آلودگی نتواند به دان ها منتقل شود و کاملا بهداشتی و تمیز باقی بمانند و تازه و سالم به دست طیور می رسند.
5.    هزینه هایی که صرف مصرف برق و نگه داری از سیستم انتقال دان می شود، بسیار پایین است.



مزایای به کار گیری آب خوری ها

این انواع آبخوری نیپل دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که بر طبق سن جوجه تعیین می شوند و همچنین چرخش 360 درجه سوپر نیپل امکان دسترسی آسان به آب را برای آن ها فراهم می کند. هنگام به کار بردن این دستگاه نگران آلودگی و یا ریزش آب نباشید زیرا به طریقی ساخته شده است که کاملا از این عوامل جلوگیری خواهد کرد.  به کار بردن این وسیله شما را در مصرف دارو ها و ویتامین ها کمک می کند که صرفه جویی کافی را داشته باشید. این دستگاه نیازی به شسشوی روزانه ندارد و در تمامی ساعات و در کل روز آبی سالم را در اختیار مرغ ها قرار می دهد.


مزیت استفاده از سیستم فوگر چیست

در چنین محیط هایی که استفاده از سیستم مه پاش توصیه شده است از جمله بخش هایی می باشند که آفات می توانند به راحتی در اثر نبود یا کمبود رطوبت رشد کنند و به راحتی در سطح محیط منتشر شوند بنابراین با استفاده از این دستگاه ها می توان از این رخداد جلوگیری کرد و رطوبت محیط را به خوبی تحت کنترل قرار داد.
از دیگر مزایا سیستم مه پاش می توان گفت که در این قسمت ها به هیچ عنوان نباید گرد و غبار و آلودگی و همچنین بوی نا مطبوع وجود داشته باشد زیرا که باعث تلف شدن طیور، از بین رفتن گیاهان و غیره می شود و ضرری بسیار را وارد خواهد کرد، به کار بردن این سیستم از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری به عمل خواهد آورد.