سفارش تبلیغ
صبا ویژن

bestsites

نظر

کاربرد این پروفیل های ال ای ادی دکوراتیو چیست

  • برای تعیین مسیر رفت و آمد در بخش هایی که تاریک می باشند مانند سینما ها، آمفی تئاتر ها و مانند این ها کاربرد فراوانی دارد.
  • بین دو بخش مختلف امکان دارد که فضایی خالی وجود داشته باشد مانند مواقعی که دو موکت از جهات مختلف به یک دیگر رسیده اند و حال بین آن ها خالیست، در چنین شرایطی استفاده از این محصول بسیار پر کاربرد است.

    • این انواع را می توانید به منظور نور دهی در کمد های دیواری، کشو و غیره استفاده کنید. برای صرفه جویی در مصرف انرژی کلید قطع و وصل برای آن قرار دهید که با باز کردن درب روشن و با بستن درب خاموش شود.
    • به عنوان کاربرد آخر می توان گفت که به دلیل رنگ بندی های مختلفی که دارد، شما به راحتی طبق سلیقه خود قادر هستید که در دکوراسیون ها نیز از آن ها استفاده کنید و زیبایی را به محوطه داخلی ساختمان خود بیاورید.پ

    فروش پروفیل آلومینیوم برای شاسی اصلی این محصولات در میهن آلومینیوم غدیر انجام می شود که از آلومینیوم درجه یک آنودایز شده است. در داخل این محصول یک ردیفی از led قرار می گیرد که به وسیله پوششی که از جنس پی وی سی می باشد، نور را به صورت نیمه شفاف تبدیل می کنند و دلیل انجام این کار این می باشد که نوری آزار دهنده را برای چشم بینندگان به وجود نیاورد.